Gyakran ismételt kérdések – GYIK

GYIK oldalunkon megtalálod azokat az általános kérdéseket, amelyek felmerülhetnek a megrendelés során. Ha kérdésed van a zöldség megvásárlásával kapcsolatosan, előbb kérjük, hogy itt kezd a keresést!

Minőség?

Webshopunkban a lehető legjobb ár-érték arányban értékesítünk, miközben gondosan ügyelünk rá, hogy a megfelelő minőségű zöldséget is garantáljuk számotokra!

Milyen fizetési lehetőségek vannak a webshopban?

Webshopunkban minden megrendelést követően, bankkártyával, utánvéttel és átutalással is lehetőséged van rendezni a termékeink árát.

Mennyire biztonságos a vásárlás nálatok?

Abszolút biztonságos! A bankkártyás fizetés biztonságos (HTTPS) kapcsolaton keresztül zajlik, amely megvédi a személyes adataidat. Így könnyen, gyorsan és biztonságosan tudsz fizetni a kiválasztott termékeidért.

Kapok számlát a megrendelésről?

Természetesen igen! A mennyiben bankkártyával vásárolsz, rögtön a megrendelés kifizetését követően küldjük neked a számlát. Átutalás esetén a pénz beérkezését követően kapod meg a számlát.

Pontosan hogyan működik a rendelés menete?

Kiválasztod a számodra leginkább tetsző terméket, kosárba helyezed, kiválasztod a fizetési és a szállítási módot. Ezt követően mindössze annyi teendőd van, hogy leadod a megrendelést, és mi azonnal tájékoztatunk a részletekről emailen keresztül.

Garanciális ügyintézés

Amennyiben bármi probléma felmerülne a termékkel, természetesen vállalunk garanciát. Visszaküldheted a terméket és mi megtérítjük a vételárat. Bővebben a garanciáról itt tudsz olvasni.

Nem találod, amit keresel?

GYIK oldalunkon nem sikerült minden kérdésedre választ kapnod? Vedd fel velünk a kapcsolatot és minden kérdésedre válaszolunk!